lørdag 11. april 2009

Påskeegg ! :)<3

I dag så var det påskeaften, og da er det påskeegg jakting..som vi pleier og ha da! ;)
Først så var det vekking av Mats fredrik til morgen i dag, og rett etter det så var vi på leit!
Første brev fra "Påskeharen" lå oppi postkassa!
Og videre opp putakassa på terrassen.
Og så var det videre ut uten for døra, og så oppi den store blomsterkrukka!
Og der sto det at den neste lappen lå under senga til velsa jente (matilde.)
Og så var det inn i boden..og der hadde "påskeharen" lakt eggene våres ! :)
å da kosa vi oss med eggene våres :D<3
Eller jeg har bare tatt en sjokoladebit fra min !
Vil spare jeg :D hehe <33

Mitt påskeegg med godis :D<33

3 kommentarer:

Hege sa...

Jammen meg er dere heldige :o)

Hege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ulrikke sa...

Ja, kjempe heldige :)