tirsdag 17. februar 2009

16.Februar!

Det er vinterferie, så dagene er ganske slappe..:)
Dagene er egentlig det samme :)
Stå opp, jeg setter meg i stua og ser på tv.. og spiste mat med mamma :)
Så kom mf hjem fra håndballskole, og vi satte oss ned og så litt på tinga han hadde fått :)
Så etter det gikk jeg ut .. :)
Når jeg kom hjem igjen, så dro mamma og pappa, så jeg var hjemme sammen med Matilde :)
Og med en gang mamma og pappa dro, ble matilde helt hysterisk og jeg måtte sitte med hylet hennes... :(
Men henne skulle legge seg ganske fort, så jeg la henne ganske fort...
Så kom pappa hjem med Mf og sara:)
Så satt vi 3 og så litt på tv , så spiste vi.. også var klokka ganske mye, så da gikk vi til sengs :)

1 kommentar:

Hege sa...

Skikkelig god kake du hadde laget Ulla. dette kan du gjøre flere ganger ;)

Klem fra Mamma